Strona Główna        Spis Inspiracji        PENowiec.com       PENowiec&Sonya      Kontakt/O nas


Pierwszy posiłek - PEN EP-2 + 45/1.8



Aparat: E-P2
Obiektyw: Olympus 45mm 1.8
Parametry naświetlenia: Ustawienia manualne, pomiar światła punktowy, ISO 100, doświetlenie rozproszonym światłem lampy FL-36R, zapis JPEG.

Każdy temat nawet najbardziej trywialne czynności mogą być dobrym pretekstem by wyciągnąć aparat z torby. 
Maluszek jest jeszcze na co dzień karmiony przez nas ale tym razem postanowiłem dać mu poszaleć samodzielnie przy obiedzie. W tym czasie szybko podpiąłem do PENa E-P2 obiektyw M.Zuiko 45/1.8 jako, że jest najciekawszy do portretów. Lampę FL-36R ustawiłem w górę aby otrzymać rozproszone miękkie światło i jedziemy...

W czasie posiłku było dużo zabawy najpierw z jedzeniem, a potem jak się okazało z "latającym talerzem". Jednak było warto! Babcie i mamusia były szczęśliwe z postępów malucha widząc kolaż ze zdjęć. A mnie pozostało sprzątanie po całej zabawie, bo jak się chce fotografować to już nie ma czasu na pilnowanie brzdąca ...

Zdjęcia i tekst: Piotr Kowalski