Strona Główna        Spis Inspiracji        PENowiec.com       PENowiec&Sonya      Kontakt/O nas


Zdjęcia nocne - Body Cap Lens 15mm/8


Aparat: Olympus E-P3
Obiektyw: Body Cap Lens 15mm/8 - lub jak kto woli dekieloobiektyw.
Parametry naświetlania: Ustawienia manualne - automatyka programowa (P), pomiar światła matrycowy, ISO 250, f/8.0 , zdjęcia z samowyzwalaczem 2s - czasy naświetlania od 1.3s do 5s, bez stabilizacji obrazu, zapis Jpeg.
Miejsce: Warszawa, Śródmieście


Dziś miałem podpięty do Olympusa PEN-a E-P3 dekielek choć nie do końca taki zwykły. Jego wyjątkowość polega na tym, że ma wbudowane szkiełka (soczewki). Więc postanowiłem je sprawdzić w nocnych warunkach. Jadąc autobusem przez okno zobaczyłem coś ciekawego czym chciałem się z wami podzielić. Zdaję sobie sprawę iż nie wszystkim chce się łazikować po nocy w Warszawie, a tym bardziej, że temperatury raczej zniechęcają. 
Zobaczyłem na jednym z biurowców w samym centrum rower. Rower stworzony ze świateł. Ktoś się nieźle napracował (a może tylko komputer?) i za to moje wyrazy uznania. Potraktujmy to jako zapowiedź rozpoczęcia sezonu rowerowego i może w końcu wiosenne temperatury do nas zawitają.
Dodatkowo zrobiłem kilka zdjęć z okolicy.
Podsumowując - nie taki dekielek straszny jak go opisują. Trzeba go bliżej poznać, a potem może coś z tego wyjdzie fajnego.


Tekst i foto: Piotr Kowalski